پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118213
کفاشيان: براي بازي با برزيل بايد فکر کنيم
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1685

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي کفاشيان، در مورد شايعه بازي تدارکاتي ايران و آمريکا اظهار داشت: بحث اين بازي به هيچ عنوان صحت ندارد. اتفاقا در کنگره فيفا همزمان با جام جهاني، گلاتي رئيس فدراسيون آمريکا که رابطه دوستانه‌اي با هم داريم را ملاقات کردم که او گفت مشغول بررسي ديدارهاي تدارکاتي هستند و تمايلي براي ديدار دو تيم نشان نداد. ما هم تمايلي براي بازي با آمريکا نداريم اما اگر شرايط جديدي پيش بيايد بررسي مي‌کنيم اما بازي با آمريکا در برنامه‌هايمان نيست.

وي درباره احتمال بازي با برزيل تصريح کرد: در مورد اين بازي پيشنهادي مطرح شده بود اما مبلغ دو و نيم ميليون دلار براي آن درخواست کرده بودند که رقم بالايي است. ضمن اينکه الان ديگر برزيل آن تيم سابق نيست و بايد براي بازي با آنها فکر کنيم و بعد تصميم بگيريم!

فدراسيون چشم انتظار ?+?

رئيس فدراسيون فوتبال درباره دريافت پاداش ? ميليون دلاري فيفا بعد از جام جهاني عنوان کرد: تا به حال نتوانستيم پول‌هايي که مي‌خواستيم را از فيفا وصول کنيم و به دنبال آن هستيم. اگر قرار بر وصول اين پول هم باشد فيفا آن را يک ماه و نيم، دو ماه ديگر پرداخت مي‌کند. در حال حاضر بحث پرداخت به ?? کشور است و مبلغ پاداش آنها ??? - ??? ميليون دلار مي‌شود، بنابراين تهيه اين پول از سوي فيفا و پرداختش زمان مي‌برد.

کفاشيان افزود: به دنبال دريافت اين پول هستيم، دو سال است که براي دريافت پول از فيفا مشکل داشتيم، اما چشم انتظار مذاکرات ?+? هستيم و اميدواريم اين بار ديگر مشکلي نداشته باشيم.

ديدارهاي استقلال و پرسپوليس از آزادي مي‌رود؟

رئيس فدراسيون فوتبال در واکنش به درخواست ??? ميليون توماني مدير ورزشگاه آزادي براي هر ديدار ليگ برتر فوتبال، اظهار داشت: نمي‌دانم اين بحث را چه کسي مطرح کرده اما يک بازي که براي يک باشگاه ما ??? ميليون درآمد ندارد و اگر قرار باشد چنين رقمي مطرح شود آنها هم ديدارهاي خود را به ورزشگاه‌هاي کوچکتر مانند ورزشگاه اکباتان يا دستگردي مي‌برند.

وي در مورد اينکه چنين کاري احتمالا در واکنش به واگذاري درآمد بليت فروشي مسابقات به استقلال و پرسپوليس است، خاطرنشان کرد: بله، بليت فروشي در اختيار استقلال و پرسپوليس است اما اين رقمي که اعلام شده کارشناسي نيست.

ايران و امارات تنها شانس‌هاي ميزباني جام ملت‌ها

کفاشيان درباره تازه‌ترين تحولات در مسير انتخاب ميزبان جام ملت‌هاي آسيا در سال ???? به تسنيم گفت: هيچ اتفاق تازه‌اي نيفتاده و کنفدراسيون فوتبال آسيا همچنان بر روي اين مسئله کار مي‌کند. رقابت تنها بين ايران و امارات است و تايلند به همراه عربستان ديگر شانسي براي ميزباني ندارند.

کي‌روش ماندني است؟

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد ماندن کي‌روش تاکيد کرد: درصد ماندن کي‌روش بسيار قوي شده، با توجه به اينکه او تمايل ما را براي ماندنش ديده فکر مي‌کنم با تکميل برنامه هايش به احتمال ?? - ?? درصد کار تمديد قراردادش انجام شود.

وي در باره مطرح شدن نام مربياني چون سوسيچ و پريرا خاطرنشان کرد: در اين مدت پيشنهادهاي مختلفي مطرح شده ولي اسامي چون سوسيچ، پريرا و يا سايرين را نديده‌ام. بحث ?-? مربي هم نيست و درخواست‌هاي زيادي در حدود ?? مربي آمده اما در حال حاضر تنها گزينه ما کي‌روش است و مشغول مذاکره با او هستيم.

کفاشيان در واکنش به مطرح شدن گزينه ايراني از جمله حسين فرکي يادآور شد: بله، درباره مربي ايراني هم صحبت مي‌شود اما همانطور که گفتم گزينه ما کي‌روش است و نام ديگري را هم مطرح نکرده‌ايم.

مبلغ قرارداد کي‌روش

رئيس فدراسيون فوتبال در واکنش به رقم يک ميليون و چهارصد هزار يورويي در بحث تمديد قرارداد با کي‌روش اظهار داشت: اين ارقامي که مطرح مي‌شود تخميني است. اين مربي پاسخ ما را داده و شرايط به گونه‌اي است که براي ادامه همکاري به هم نزديک شده‌ايم.

وي در مورد موانعي چون پيشنهاد ?? ميلياردي کي‌روش يا شرط عدم مصاحبه عليه وزارت ورزش در قرارداد اين مربي، گفت: خير، اين رقم ?? ميليارد نيست و کمتر است. بحث مصاحبه نکردن در مورد وزارت ورزش و حوزه هاي خارج از مسئوليت هم بحثي نيست که بخواهيم اکنون مطرح کنيم و از ابتداي حضور کي‌روش در قراردادش وجود داشته است.

موافقت کارلوس با حضور مربي ايراني

کفاشيان در مورد بحث استفاده از مربي ايراني در تيم ملي تصريح کرد: کي‌روش مشکلي با استفاده از مربي ايراني ندارد. در دوره قبلي هم دو دستيار ايراني داشت و اگر يکي از آنها در آستانه جام جهاني کارش را رها کرد به کي‌روش ارتباطي نداشت. اکنون هم او استفاده از مربي ايراني را قبول دارد اما قصد دارد خودش اين مربي را انتخاب کند.

انتخاب سرپرست جديد براي تيم ملي

رئيس فدراسيون فوتبال درباره شايعه تغييرات برخي مقامات فدراسيون فوتبال به تسنيم گفت: کارها به خوبي انجام مي‌شود و ما هيچ بحثي درباره تغييرات در پست‌هاي فدراسيون فوتبال نداريم بلکه به فکر آينده هستيم.

وي در مورد اينکه نبي در سمت سرپرستي تيم ملي خواهد ماند خاطرنشان کرد: کارهاي نبي در مقام دبيرکلي زياد است و به طور قطع فردي سرپرست تيم ملي مي‌شود که بتواند مستقل کارها را انجام دهد.

به فتح الله‌زاده پيشنهادي نداديم

کفاشيان شايعه حضور فتح‌الله‌زاده به عنوان مدير تيم‌هاي ملي را هم رد کرد و اظهار داشت: چنين چيزي نيست. فتح‌الله‌زاده را به عنوان فردي توانمند در فوتبال قبول دارم اما ما تاکنون براي همکاري پيشنهادي به او نداده‌ايم.

گزارش به وزير

کفاشيان درباره ارائه اينکه آيا گزارشي از جام جهاني به وزير ارائه شده گفت: بله، در جلسه‌اي با حضور گودرزي و شوراي معاونين وزارت ورزش و جوانان گزارشي را از سفر تيم ملي، دستاوردها و عملکرد کادر فني ارائه کردم. در ادامه هم وزير ورزش اعلام کرد نظرات فني را جمع آوري کنيم و براي توانمندسازي و افزايش قدرت تيم ملي اقدامات لازم را انجام دهيم.

رئيس فدراسيون فوتبال گفت: قصد داريم گزارش کاملي از آثار فرهنگي، اجتماعي، سياسي، اقتصادي و فني جام جهاني و فوتبال تهيه کرده و گردهمايي در مورد آن برگزار کنيم تا در نهايت با شناسايي نقاط ضعف و قوت خود بتوانيم در آينده کار را بهتر پيش ببريم.

پيش‌بيني قهرمان جام

کفاشيان در پيش بيني قهرمان جام بيستم به تسنيم گفت: آلمان قهرمان جام جهاني مي‌شود.

مراسمي در کار نبود!

وي درباره لغو مراسم تجليل از اعضاي تيم ملي فوتبال که قرار بود امشب برگزار شود، خاطرنشان کرد: اين مراسم از اول هم قرار نبود برگزار شود و ما برنامه‌اي در اين باره نداشتيم.

مرجع : تسنيم

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html